miercuri, 2 ianuarie 2013

Un nou inceput

Odata cu inceperea anului 2013 si cu dorintele pentru noul an mi-am luat inima in dinti (trebuie sa recunosc faptul ca am mai incercat asta de cateva ori si nu chiar mi-a reusit) sa incep sa scriu si sa imi construiesc un nou blog.
Am o lista luuunga de persoane la care le urmaresc blogurile si imi sunt atat de dragi si le citesc posturile cu atata incantare incat am zis ca trebuie sa pasesc si eu in lumea bloggerilor.
Am atatea lucruri de spus incat nu stiu de unde sa incep.
Dupa cum sugereaza si numele blogului sunt o mare iubitoare de ceaiuri, imi place sa citesc, sa urmaresc blogurile de fashion (nu ma pot numi fashionista dar undeva acolo aspir si la rangul asta :) )
Pentru 2013 mi-am propus urmatoarele:
- sa imi fac blog (si sa ma tin de el)
- sa citesc mai mult (nu m-am gandit niciodata cate carti citesc intr-un an dar inspirata de postul Ralucai de aici imi propun sa citesc macar 40 de carti si sper sa reusesc.Imi place mult sa ma imaginez citind o carte cu un ceai langa si invelita intr-o patura calduroasa langa geamul dinspre padure - pur si simplu ma calmeaza imaginea asta - de aceea am sa o pun in practica mai des)
- sa fac skydiving - este o dorinta de a mea de mai demult si tot am amanat momentul
- sa invat sa schiez - se va intampla in februarie undeva prin austria. Este prima data cand merg acolo 
- sa am mai multa grija de mine si de corpul meu - asta insemnand mai mult sport, mancare mai sanatoasa si cosmetice de calitate (si multe ocazii de a scrie review-uri despre produsele folosite si retete cu mancarurile sanatoase)
- sa zambesc si sa ii fac pe cei din jur sa zambeasca mai mult
- sa imi fac o lista cu locuri de vizitat din toata lumea si sa reusesc sa bifez macar unul
- sa imi fac o gradina pe balcon. Deja am inceput sa studiez site-uri de specialitate ca sa vad ce as putea planta si cand si cum.Abia astept sa vad plantele crescand!

Cu siguranta am uitat multe dar pentru moment acestea sunt gandurile mele pentru 2013.
A inceput...sa vedem ce iese!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Tea and Passion Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template