joi, 3 ianuarie 2013

Inapoi la munca

Dupa 5 zile libere a venit si momentul mult neasteptat sa ma intorc la munca...a fost foarte greu sa ma trezesc dimineata si doar gandul la cafea m-a ajutat sa reusesc.
Urmatoarele doua melodii m-au ajutat sa nu adorm la birou.
No More by Moonlight Breakfast on Grooveshark
Anul trecut spre final am descoperit trupa Moonlight Breakfast si am fost foarte incantata de sound si mai ales de faptul ca sunt romani.Le-am cumparat albumul imediat dupa ce i-am auzit, mi-am dorit sa ii sustin cumva pentru ca sunt altceva pe piata din Romania.Abia astept sa prind un concert de al lor la Cluj.

Baby by Serj Tankian on Grooveshark
Si putin rock ca sa mearga bine ziua :)

Nu sunt din categorii asemantoare piesele dar imi plac amandoua.Nu prea as putea sa imi definesc stilul de muzica preferat, e chiar foarte amestecat si depinde mai ales de starea de spirit.

De dimineata am auzit la stiri ca imi va merge de minune in 2013 asa ca un zambet in plus si un pas inainte spre viitor.
O minunata zi de joi(care se simte ca luni) va doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Tea and Passion Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template